In deze blog wil ik jou AAN zetten als het gaat om jouw aanbod goed promoten, zodat jij nieuwe klanten kan gaan verwelkomen 🚀
In al mijn coachings leer ik de Reds & Greens methode als eerst. (dat kun je leren in deze gratis online masterclass)
Waarom die methode zo belangrijk is: komt doordat het ondernemen vanuit de Reds je werkelijk waar NIETS gaat brengen. Geen nieuwe klanten, geen aanvragen en zeker niet meer omzet.
Alleen ben ik soms een klein ezeltje en stoot ik me weer aan deze steen. Dan neemt die negatieve stem het in mijn hoofd over en dan onderneem ik weer vanuit mijn Reds. Die negatieve stem gooit er namelijk behoorlijk wat schuldgevoelens op als ik even niets doe.
MAAR gisteren niet.. Gisteren zat ik in mijn Reds en dat mocht er even zijn. Ik heb die dag afstand genomen van alle business plannen en ben even voor mezelf gaan zorgen (want dat is ontzettend belangrijk in het ondernemen)
Daardoor zit ik vandaag weer in mijn Greens en flowt alles weer heerlijk 😊
Deze methode is zo ZO belangrijk om altijd mee te nemen in het ondernemen en ook toe te passen in jouw aanbod.
Maar laten we eerst even terug naar de basis gaan. Als jij tips nodig hebt bij jouw aanbod goed promoten dan beantwoord je altijd eerst deze vragen:
.
In het VIP 1:1 traject van The Confident Entrepreneur gaan we daar samen gelijk mee aan de slag, want als jij niet mega enthousiast wordt van jouw aanbod dan zal jouw ideale klant dit oppikken en bij een ander aan de slag gaan.
Dan kan je nog zo’n mooie strategie, marketing en sales plan hebben – maar alles wat je doet zal tot niets uitlopen. Je zal krekels gaan horen.
Dus start eerst met deze aanpassingen maken, want jij moet een HELL YES hebben bij jouw aanbod. Is er ook maar 1 Red (dus een twijfel, negatieve gedachte of gevoel erover) dan gaat het niet werken my friend..
In een volgende blog ga ik dieper in op de sales van jouw aanbod.
Wil je mee doen met dit VIP traject voor een super aantrekkelijke prijs? Dan kunnen we een gratis kennismakingsgesprek plannen om te kijken of dit dé stap voor jou is.